2009-05-04
 23:59:31

Baby, I don´t wanna loose you

Idag firar Kim och jag 4 år och 7 månader <3
Älskar dig av hela mitt hjärta!


Idag åkte jag ut till stallet efter skolan, Lena hämtade upp mig i bommen =) tog in damen och borstade osv och testade nya schabraket, hon blev jättefin i det :D hon passar verkligen skitbra i rött den älskade damen!
Sen red jag en stund i paddocken.. hon var lite piggare idag, men gick lika fint som alltid =D blev lite halter, volter, skritt, trav och galopp.. shit, hon var mycket piggare i högervarv, och fattade galopp där själv :P sötpluppen <3 hon är ju bara för go!



När vi var klara var jag beredd på att bussen skulle gå 20.15 så jag fick skjuts till bommen, men när jag kom dit och Lena hade åkt iväg såg jag att jag hade kollat på fel sida i turlistan.. duktigt less jag blev då^^ då var det 45 minuter kvar innan bussen skulle gå, så jag gick till en pizzeria istället och åt där för att fördriva tiden ;P kom sedan hem till 21.30.

Nu börjar klockan bli mycket så jag ska stänga av här och göra min engelskaläxa jag har till imorgon, hihi. Det är inte så hemskt mycket som tur är =) sen ska jag krypa ner i sängen och sova, för imorgon är det min födelsedag! =D

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: