2009-05-21
 18:55:35

Every breath I take

Idag åkte jag ut till världens bästa Zäta och red i "nya" paddocken =) det gick jättebra. Hon var lugn och fin och lyssnade jättebra på mig, skitnöjd är jag! :D Kom ut till stallet till 13.00 tiden men skulle egentligen ha klivit upp och åkt ut lite tidigare idag men jag orkade bara inte =/ hade stängt av alarmet och ändå sovit för länge så jag låg lite till ;) men det gjorde inget eftersom jag är ledig hela dagen.



Ikväll måste jag fortsätta med "Ålandprojektet" som jag ska prata om på tisdag så jag får det gjort, skönare att ha det undan så man slipper tänka på att det måste göras. Men frågan är vad jag ska berätta om? Nåja, det löser sig sa han som sket i badkaret. ;) Ska nog kolla på något avsnitt Förhäxad ikväll om jag orkar/har tid ;P älsklingen har köpt godis till mig, tack! <3

Puss och Kram.


valeria

Roligt att det gick bra! :)



PUBLICERAT: 2009-05-21, 23:55:26 | URL: http://lillwikner.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: