2009-05-17
 01:14:37

I know you can show me

Äntligen en design jag är nöjd med! Skönt, har varit så trött på min design nu ett tag så jag har inte orkat skriva så mycket här ;P vi får väl se hur länge jag är nöjd med den innan jag tröttnar, brukar kunna tröttna efter nån vecka^^ haha. Imorse klev jag upp runt 09.45 och åt frukost och kollade lite på internet, det som jag brukar. Sedan åkte jag ut till njurunda bommen där jag Valeria och Daniel hämtade mig och sen åkte vi ut till stallet.

Det blev en lugnare skrittur idag med tanke på att Zäta tappat en sko, huga go gumman :( men vi ska försöka fixa så en hovslagare kommer så fort som möjligt. Ridningen gick i varje fall mycket bra, är väldigt nöjd. =)

Jag älskar den hästen så otroligt mycket, Zäta är en häst jag aldrig någonsin vill släppa. <3 Jag har lärt mig så otroligt mycket av att rida henne och hon är ju bara världens goaste häst! Jag har aldrig fäst mig så mycket vid en häst förut som henne, hon är en dröm! <3 Från början kunde jag knappt trava med henne, hon ville hela tiden springa fort fort och har stuckit med mig.. därför blev det mest skritt då jag red ut och även i paddocken.

Men jag kan knappt tro det är sant, hon är som en dröm att rida nu! Jag blir så lycklig att jag får glädjetårar, jag har länge drömt om att kunna trava LUGNT med henne utan att hon ska springa fort och sticka med mig, nu kan jag äntligen det. Det var ett tag sen jag red henne i paddocken och jag skulle trava med henne, hon var pigg och jag var nästan säker på att hon skulle springa fort.. men nej, hon travade lugnt! Då brast det för mig, då fick jag tårar.. jag blir så lycklig! Hon är världens bästa. Åååh, jag älskar henne! <3





Nu sitter jag och längtar efter min kamera igen, hur ska jag kunna stå ut att vänta på den till vecka 24?! Hoppas att den kommer tidigare :P det stod i min mail att den skulle levereras mellan den 8-12 juni, men vi får väl se.. jag tänker på den alla dagar så jag håller på blir tokig^^ hehe, så är det när jag vill ha något.

Ikväll har jag tagit det lugnt, och vid 22.30 tiden tog jag och Sandra en promenad in till stan och åt på Max =) det var skoj.. sen gick vi hemåt igen och nu sitter jag här och funderar på att stänga av datorn och lägga mig, ska upp och rida imorgon igen :D så godnatt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: