2009-06-01
 00:39:34

I love summer

Idag har man solat ;) så nu har man fått färg på sig :D häärligt. Jag, Kim och Uffe låg ute i solen i typ 2½ timme :) mysigt.. sedan blev det även en promenad för mig och Kim lite senare, då vi tog med oss Raja och Glitter :D sötisarna.

Sedan nu sent ikväll gick jag, Sandra och Kim ut på en långpromenad upp till sidsjön och runt :) hur mysigt som helst, och vaaaarmt.. 19 grader ute den här tiden är ju helt otroligt :O jag tog bilden 23.57, inte undra på att vi hade varmt.. men det var riktigt skönt :D jag älskar denna underbara värme!



Imorgon ska jag troligen gå med Sandra upp till sidsjön och ta årets första dopp om det är varmt :D jag kände på vattnet ikväll i varje fall och det kändes ljummet ;) hihi, så vi får väl se. Är väldigt sugen på det!

Men nu ska jag stänga av här ;) puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: