2009-05-05
 22:05:09

Min födelsedag!

Idag fyller jag 21 år :D och jag vill börja med att tacka alla som skickade grattis sms imorse vid 08.00 tiden så jag kom upp i tid och slapp stressa ;) hihi. Hade engelska och kommunikation i skolan idag, alltid lika kul :P *not* ;) men det är snart slut på skolan och jag måste börja skriva i vad jag ska söka för ämnen till nästa termin!

Efter skolan åkte jag runt och klev av vid ICA och gick in och handlade, när jag väl kom ut mötte jag Maud och Rex. Då kom en kvinna och 2 barn och skulle kolla på honom eftersom han ska säljas, så nu har dom köpt honom och han kommer få flytta ut på landet med 6 hästar, en katt och en hund och massa åkrar. Det blir bra det, det är det han behöver och han kommer nog trivas jättebra där =) men det kommer bli tomt efter honom.. huga lillagubben.. måste säga hejdå till honom innan han åker. Men som tur är så får vi komma och hälsa på honom och se hur han utvecklas och allt. =)

Sedan blev det hem och in med glasstårtan i frysen direkt, sen göra lite mat och förbereda innan 19.00 =) blev makaroner och köttfärs idag, snabbt och gott =D hihi. Sedan kom Valeria, Daniel och Maud till mig på fika =) trevligt. Fick en söt blomma, blockljus och servetter av Valeria och Daniel =) och 500 kr av farmor på posten. Nu längtar jag bara tills Kim kommer hem så man får kramas lite med han <3 han slutar 23.00 så det är bäst att han skyndar sig hem för 00.00 senast måste jag lägga mig :P ska ju upp tidigt imorrn till skolan, uscha.. gillar inte att kliva upp halv 7. Jag är ingen morgonmänniska vill jag lova. 

Men nu ska jag gå och ta mig något att äta tror jag ;) kanske lite kakor och muffins =D hihi. Men jag måste bara säga att jag haft en underbar födelsedag, tack vare sällskapet! :) <3 Det betyder massor. Pussar! 


valeria

Vilken tur då! :D



PUBLICERAT: 2009-05-06, 12:28:33 | URL: http://lillwikner.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: