2009-05-19
 12:58:18

Please, take me home

Sitter i skolan nu och har lunch.. sedan har jag håltimme fram till 14.40, boooring :P finns verkligen inget att göra så jag får väl sitta och glo på dataskärmen i typ 1½ timme till^^ kul va? *not*.. skulle egentligen redovisa min engelskaartikel idag för läraren men det blir inte av, jag förstår ju inte texten >,< inte kul alls.

Efter håltimmen har jag kommunikation, sen får åka hem..skönt! Kim är ledig idag så jag ska försöka övertala honom att vi ska ta en promenad med Raja och Glitter ikväll ;) hoppas det icke blir regn.. nu får gärna solen komma tillbaka! :D

Pussar!


Sara

jag kan ta dig hem:D



PUBLICERAT: 2009-05-19, 14:09:39 | URL: http://emelont.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: