2009-05-03
 22:25:51

Shopping på Birsta

Hallå där i värmen ;) idag vaknade jag alldeles försent^^ ooops :P 13.00 vaknade jag och klev upp, fast jag hade ställt mobilen på 11.00.. och jag som skulle ut på Birsta med Jenny, haha.. hon undrade nog när jag skulle vakna :P jag vill inte sova längre än 11 egentligen men nåja, sånt händer och fötter. ;D

Vi kom ut till Birsta i vilket fall som helst, gick först till Rusta där vi kom ut tomhänta :P sen in på Hööks där jag köpte ett rött schabrak till zäta för 119 kr, billigt och skitsnyggt =) plus ett flugpannband till henne. Sedan gick vi in på IKEA en sväng, där jag hittade en helbildsspegel för 99 kr som jag köpte för mitt presentkort jag hade sen i jul.

Efter Birsta tog vi bussen och klev av längs vägen och gick och kollade på en soffa som Jenny ska köpa, sen tog vi bussen hem till mig och gjorde lite mat.. sen fick jag hjälp med engelskan =) tack!


Jenny

Tack själv vännen, för en fin dag. Och vi får ta tag lite med engelskan idag.. så du kommer någon vart =)



PUBLICERAT: 2009-05-04, 09:14:08 | URL: http://virvlavirvelvind.wordpress.com

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: