2009-05-25
 14:33:15

Snart sommarlov, underbart!

Sitter i skolan nu och har nyss skrivit del 1 i nationella provet i matematik, ska skriva andra delen nu 14.40.. första delen gick inte så vidare bra vad jag tyckte själv :( jag brukar alltid försöka att svara på allt, åtminstone försöka men nu kunde jag inte det.. jag svarade på dom flesta och jag hoppas att dom är rätt. Trodde inte heller att jag skulle ha nationella nu direkt när jag egentligen skulle ha engelska :O så nu satte jag uppe igår och gjorde engelskaläxan tills idag i onödan, fast det var väl bra ändå..

Nu längtar jag tills min kamera kommer och sen vill jag resa till Åland <3 snart är det sommarlov och det känns så himla skönt, sen är det nya tag till hösten!
6 dagar kvar nu till SOMMAREN! Synd bara att jag inte har något sommarjobb, så jag kommer inte få några pengar. Men istället ska jag bara ta det lugnt =) rida, sola, bada, äta glass, resa till Åland som sagt och förhoppningsvis till Dalarna!

Snart börjar den allra bästa tiden på året, någon mer än jag som längtar?! :D



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: