2009-05-28
 11:37:10

Trött och hungrig

Sitter i skolan nu och har håltimme, klockan är 11.24 och 11.50 har jag lunch.. sjukt störande egentligen, min lektion börjar 12.50 och jag ska ha kommunikation.. jag ska enbart sitta och lyssna på andra som håller sina presentationer och jag tycker det känns liiite onödigt att stanna kvar ända till 14.20 för att bara lyssna på det :O skulle kunna åka ut till Zäta tidigare nu och hinna mer, men men.. jag känner mig tvungen att stanna.

Fick veta idag att jag fick godkänt i nationella i matten :D supernöjd! Troligen kommer jag få godkänt i kursen också =) toppen! Fick nyss veta också att jag måste skriva om min film review i engelskan till imorgon, men hur ska jag hinna det? :S Sedan känns det onödigt om jag ändå inte kommer klara kursen, suck!

PUSS



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: