2009-05-23
 23:57:03

The one you need

Idag sov jag alldeles fööör länge, fy fy ;P klev upp 12.00 och det tycker jag är alldeles försent. Men jag var väl trött antar jag ;) skulle egentligen ha åkt ut och provridit en häst idag men det blev inte av så jag sov vidare. Men istället ska jag åka ut imorrn och provrida 2 st tror jag =) om Anna hör av sig, annars blir det bara Troll Dan som han heter ;) så himla fin är han!

Har suttit och gjort mitt "Ålandprojekt" idag och är nästan klar nu, skönt.. har gjort det som en powerpoint presentation så jag kan visa lite bilder också =) det blir roligare att prata om det då.. och jag testade för mig själv och det tar 3 minuter hittils, det ska ta 5 men gör jag så det tar 4 minuter så tror jag nog det duger. Ska göra klart det imorgon, samt mina andra läxor.

Nu är jag trött så jag ska lägga mig på sängen och kolla på Förhäxad =) hoppas jag inte somnar bara ;) det är störande när man inte får se slutet, även fast jag sett det redan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: