2009-05-25
 22:09:09

Världens bästa häst

Som ni säkert vet var jag och provred en ny häst i söndags, en kallblodstravare vid namn Troll Dan. Det gick hur bra som helst, supermysig att rida och det kändes bra.. fram tills nu =/ jag har varit fundersam ända sen igår kväll och det känns bara inte rätt. Jag har funnit hästen som jag vill vara hos, hästen som jag verkligen älskar!

Jag hade aldrig kunnat föreställa mig att man skulle kunna fästa sig såhär mycket vid en häst, jag älskar henne så oerhört mycket och jag vill vara med henne nu, för altid och ännu längre. Jag ska inte ha någon annan medryttarhäst, jag vill bara ha Zäta. Hon är ljuset i mitt liv! <3




Det ska alltid vara du och jag Zäta gumman! <3


Sara

ni är så fina



PUBLICERAT: 2009-05-26, 09:13:08 | URL: http://emelont.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: