2009-05-07
 22:10:43

We can make it together

Imorse vaknade jag av att Kim ruskade på mig och sa "gumman, skulle inte du upp tidigt idag?" och jag bara "mmm" trött som jag var :P kollade på klockan sen och märkte att jag hade försovit mig.. not fun! Men det gjorde inte så mycket ändå för jag hade matte dom 2 första lektionerna och jag missade bara en lektion, dessutom är jag snart klar med matten så jag kommer hinna klart med den ändå, skönt.. och på torsdag ska jag skriva matteprov. Sista lektionen hade jag kommunikation, vi gjorde några roliga övningar så det var kul. ;P



Ridningen idag på pärlan blev kort =/ hann inte rida så länge för att det tog sån tid att fixa i ordning allt i stallet, men men.. på lördag ska det bli ett längre ridpass, det ser jag fram emot! :D Men det lilla jag hann gick jättebra :) hon var piggare idag och ville inte riktigt lyssna på halterna, men annars var hon superduktig! Hon var så himla fin i traven :O jag trodde att hon skulle ha mer fart i traven med tanke på att hon var piggare idag, men nej :D duktiga hjärtat <3 hon travade så lugnt och fint :) jag tror att hon lärt sig. :D I högervarv blev hon piggare eftersom hon inte är lika stel i det varvet, och tog galopp även fast jag inte bad om det ;) my beauty girl <3 men vi jobbar på det! :D

Nu är jag trött, ska bli såå skönt att få sova längre imorgon. Funderar på att lägga mig och kolla på något avsnitt av Förhäxad kanske innan älsklingen kommer hem :) får se lite.

Puss och kram!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: