2009-05-14
 12:35:12

What do you know about me?

Hellu ;D sitter i skolan och har trööökigt ;P skulle kunna åka hem nu egentligen för jag har ingen kommunikation efter lunchen, men ska ändå stanna kvar för att lyssna på när Catarina pratar om sin artikel på engelska^^ blää, jag vill inte göra det. Sitter och längtar efter min kamera jag beställt :D det blev en Nikon D60 och väska och andra tillbehör.

På min mejl stod det att den kommer levereras mellan 8-12 juni, så vi får väl se om den kommer tidigare eller om den kommer vecka 24.. jag får i vilket fall som helst pengarna vecka 24 så det gör inget men jag vill såklart ha den så fort som möjligt! =D När jag vill ha något, så vill jag ha det direkt som ni säkert märkt. ;)

Återkommer kanske ikväll om jag orkar ;P ha det underbart.

Puss!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: