2009-05-10
 22:33:23

You keep coming back to tell me

Imorse vaknade jag runt 11.45 av att älsklingen klev upp.. ;) sov lite extra länge idag ;P men det var skönt. Vi åt frukost och gjorde oss klara och sen tog vi en mysig promenad till Sidsjön.. fint var det och mycket skönt väder =) synd bara att inte Rex kunde följa med, eftersom han flyttat nu =/ det känns så tomt. Men det blev i varje fall en mysig promenad på kanske 60-90 min.

Ikväll blev det ännu en promenad ;) då tog vi med oss Raja (den ljusa) och Glitter, dom var såå snälla :D sjukt fina är dom.. nu får dom ersätta Rex på våra promenader ibland =) tycker det var snällt av Titti att vi får ta ut dom när vi vill bara dom är hemma.. och nu har vi ju en varsin att gå med, kul. ;D




Nu är klockan 22:31 och vi ska troligen ut på ännu en promenad om 15 min, märks det att vi älskar promenader? :D Det är så mysigt att gå på promenad med min älskling <3 jag älskar honom så oerhört mycket, det går inte att beskriva!

I will Always Love You! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: