2009-09-14
 19:58:14

16 dagar kvar!


Ni får ursäkta mitt dåliga uppdaterande, men det är inget ovanligt.. hehe. I helgen har jag legat sjuk, det började med att jag kände mig trött hela fredagen och sen låg jag med feber i lördags, vilket inte var så kul. Kim åkte ner till Skåne i fredags på dop så jag har varit ensam, men han kommer hem nu ikväll. Igår redan var jag feberfri och mycket piggare, idag är jag lite täppt i näsan men annars är det på bättringsvägen! :) Stannade hemma från skolan idag för att vila upp mig, men imorgon ska jag troligtvis gå.


Haha, jag kan inte sluta skratta till den här filmen xD Sara och jag hade så kul, haha det är hennes lilla gulliga terrier Sture detta och hans Anka som ingen får röra. ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: