2009-09-01
 21:04:42

29 dagar kvar

Hellu!

29 dagar kvar nu till Sara kommer, längtar som en tok.. men dagarna räknas sakta men säkert neråt :D vi började från 63, så nog är det lite skillnad alltid? ;)

Nu känns det roligare att blogga igen, när designen är ny och jag känner mig nöjd. :) Idag har det varit en lugn dag, klev upp som vanligt runt 07.30 imorse för att åka till skolan.. hade en lektion engelska och sen skulle jag haft den där långa 4-timmars rasten till 13.50 egentligen men jag valde att stanna hemma från svenskan idag. Jag ska bara läsa en bok nu på innan jag börjar på något annat så läraren tyckte också att jag kunde läsa hemma.

Slutade 09.40 och kollade datorn en stund när jag kom hem, sen gick jag in till stan med Kim som skulle till jobbet. Gick runt i lite butiker och kollade på kläder, men hittade inget :/ nu när jag äntligen har lite shoppingpengar.. fast det kanske var lika bra ;) men jag köpte några brännbara skivor och så gick jag in på Bokia för att se om dom skulle ha 2 kursböcker till information och layout, men icke.. men dom ska beställa hem dom :) skönt, för jag har letat på många hemsidor men inte funnit dom någonstans. :O

Nu ska jag snart gå och ta lite kvällsfika.. imorgon slutar jag 11:20, riktigt nice :D och mot eftermiddagen/kvällen åker jag ut till stallet och rider världens finaste Zäta :D tror det blir lite dressyr. Det ska bli mys! <3





sara

läänkar också<3



gilalr din design:D



PUBLICERAT: 2009-09-01, 21:09:30 | URL: http://emelont.blogg.se/
Therese [ Tescho ]

Svar: Tack för de fina orden :)



PUBLICERAT: 2009-09-01, 22:02:54 | URL: http://tescho.se

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: