2009-09-18
 21:57:26

Jag tror jag hittat min balans


Äntligen fredag, skönt va? :D Jag tycker det är himla skönt, och om 2 helger är jag med Sara :D <3 längtar så sjukt mycket, det är verkligen inte länge kvar nu! :D Idag var det en nice dag i skolan, jag gillar fredagar för då har jag bara en lektion engelska, man känner sig lite extra pigg och glad då ;) eller vad säger ni? :D

När jag kom hem från skolan kollade jag bilddagboken och allt jag brukar, sen gjorde jag lite mat och åkte ut till Färsta.. red Smurfen idag och det gick mycket bra :) vi red först ut och sen tränade vi lite galopp och sidvärtsrörelser inne i ridhuset. Jag måste säga att jag tror jag har hittat min balans i galoppen nu :D för det känns verkligen som att jag sitter ner och följer med i rörelserna, mycket bättre än tidigare. Jag längtar till Sara följer med och kan filma så jag får se själv :D jag tror det är bra, och jag tror även att min sits är rätt bra. :D


12 dagar kvar! <3



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: