2009-09-17
 12:33:44

Du får mig alltid att le



Var ut till stallet igår och jag orkade inte skriva blogg igår kväll så jag tänkte uppdatera lite nu istället. Eftersom jag varit sjuk i helgen har jag inte kunnat åka dit, men igår var jag dit som sagt och Zäta var underbar! :D När man kommer dit och går in i hagen blir man alltid välkommnad, hon kommer fram och pussar på mig ;) sen bet hon även av "ploppgrejen" från mitt snöre från ena jackfickan :O haha, busfia. :D

Red ut på en pigg Zäta igår och det gick superbra :D det var endast 2 vägran vid ladan och sen gick hon LUGNT förbi, då hon annars brukar skynda sig eller trippa på tårna, och jag blev så lycklig vill jag lova så jag fick glädjetårar och sa hela tiden "braaaa!" :D hon gör framsteg hela tiden hjärtat <3 blir så otroligt glad över henne. Älskar henne så oerhört mycket!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: