2009-09-20
 22:40:13

Världens bästa häst


Hellu! ;)

Tänkte börja med att berätta om gårdagens ridning. Tränade Zäta lite i hagen och gjorde lite sidvärtsrörelser och galoppfattningar, hon var otroligt duktig :D i början ville hon springa när jag la till skänkeln men tillslut flyttade hon sig fint, älskade hjärtat <3 och vid galoppfattningarna sparkade hon bakut några gånger ;) höhö, busfia. <3


Som ni ser var himlen väldigt vacker igår, synd att jag inte hade systemkameran med mig.


Idag mina vänner har jag ridit ut i skogen med Lena som gick med Selma :) det var så himla mysigt, tyvärr blev det lite tråkigt väder och började regna men annars var det kul. Jag hoppade även lite naturhinder med Zäta för 2:a gången :D hon blev pigg och glad av att hoppa, det gick så otroligt bra :D hon tog fart men det var sååå kul! Jag älskar henne så otroligt mycket ska ni veta, och som dom sjunger i texten "jag fann henne direkt, behövde inte leta", det stämmer! Jag tycker ni ska lyssna noga på texten, för det stämmer precis.


Kvaliten är inte den bästa tyvärr, var tvungen att ljusa upp bilden för annars syndes det knappt någonting.

Sen har jag även gjort en film till om henne, med lite ihopklippta filmer och bilder.. och jag måste säga att jag blev grymt nöjd över den, det är en sån där film jag kan gråta till om jag tänker på hur mycket jag älskar henne och hur mycket vi kämpat och utvecklats tillsammans. Lyssna även noga på den texten, för den stämmer!


Djupast i mitt hjärta, där finns ditt namn <3 Made By Z.

Sen får ni gärna kommentera filmerna också, det blir jag glad av! :)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: