2009-09-07
 10:27:14

You are the one and only for me


Godmorgon!

Sitter i skolan just nu och har håltimme, 10:15 är klockan och min lektion börjar först 12:10. Klev upp som vanligt för att jag trodde att jag skulle ha data men tydligen inte ;) så nu sitter jag här och roar mig framför datorn, höhö.
Igår hoppade jag för andra gången med Zäta :D och jag är så otroligt nöjd! Det gick mycket bra, åh vad jag älskar den hästen, hon är allt för mig <3 hon är positiv till alla hinder och verkligen älskar att hoppa! Hon gör alltid sitt bästa för att vara till lags, alltid så himla go. <3 Lena är så himla gullig hon också som hjälpte mig med hinder och filmade :) tack! Hon är guld värd. 

 
Världens bästa Zäta <3


You are the one and only for me <3




Kommentera gärna min film om ni kollar! :)

Tänk vad långt vi har kommit nu, från i vintras då hon testade mig som bara den. Hon har lärt mig så otroligt mycket och vi har utvecklats tillsammans <3 tänk om ett år till, nästa sommar :D vi kommer bli ännu finare då, vi klarar det tillsammans! <3

 


sara

ni är toppen(Y)



PUBLICERAT: 2009-09-10, 16:18:37 | URL: http://emelont.blogg.se/
Emma Csendes

Tycker det ser bra ut, men ett tips; försök rida ihop henne lite mer, och inte ta mantag långt innan hindret. Då kan det finnas risk att hon stannar när hindren blir högre sen.. På sådär låga hinder behövs inte jättemycket eftergift :) Men från vad jag sätt tycker jag ni utvecklats otroligt mycket!



PUBLICERAT: 2009-09-10, 19:12:38 | URL: http://snowhorse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: