2009-09-23
 12:46:48

Zäta är min foderhäst nu!


Jag tror att 22 är mitt turnummer :D för den 22:a December 2008 blev jag medryttare på den mest underbara häst jag träffat, och igår den 22:a September blev jag fodervärd på henne :D åh jag kan knappt tro att det är sant.. jag är delägare på henne med Lena <3 min dröm har slagit in igen! Jag är helt till mig, kunde inte låta bli att få glädjetårar igår :D och Lena är underbar, hon skrev i ett sms "Grattis till delägaren :D" ååh, gissa om jag är lycklig!! :D


Du och jag för evigt, hjärtat mitt. <3

I eftermiddag ska jag åka ut och rida snuttan, jag tror det ska bli en tur ut i skogen :) massa mys! <3


Jenny

Grattis. Det är bra =) Nu borde du och Kim flytta till Njurunda. Fast ni kanske borde ha bil först ;)



PUBLICERAT: 2009-09-23, 13:16:07 | URL: http://virvla.bloggplatsen.se
Emma Csendes

sv. Tack =)



PUBLICERAT: 2009-09-24, 07:33:40 | URL: http://snowhorse.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: